Klachten­procedure
van Jes coaching en begeleiding

Meld je klacht

Jes coaching en begeleiding streeft altijd naar de beste beleving en hoogste kwaliteit in onze coaching, trainingen en service. We hechten dan ook grote waarde aan de tevredenheid van onze cliënten.

Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt over (een van onze) diensten. Bij de klachtbehandeling streven we naar zorgvuldigheid en een oplossing die bij alle partijen past. Jes coaching en begeleiding heeft daarom een klachtenprocedure opgesteld.

Als je een klacht hebt over de dienstverlening van Jes coaching en begeleiding, laat het ons weten! Hiervoor kun je het onderstaande klachtenformulier gebruiken. We gaan graag het gesprek met je aan om problemen op te lossen. Bovendien willen we van je leren en – waar nodig – altijd verbeteringen aanbrengen.

Klacht extern af laten handelen?

Wil je jouw klacht liever laten afhandelen door een externe partij? Vul dan bij de vraag over een gesprek aangaan ‘nee’ in. Het klachtenformulier wordt in dat geval doorgestuurd naar een organisatie die jouw klacht in behandeling neemt.

Voor cliënten die via de gemeente een indicatie hebben gekregen, is de instantie voor klachten de klachtencommissie van Stichting Inzet voor Zorg. Voor andere cliënten wordt de klacht doorgestuurd naar Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT).

Vul het formulier volledig in. Zo kunnen we de klacht zo goed mogelijk in behandeling nemen. Alle velden die je ziet zijn verplicht.

Persoonlijke gegevens
Geboortedatum*
Klacht
Wil je graag het gesprek aangaan met Jes coaching en begeleiding?*